Usmernenia PPA
08.04.2022
Pôdohospodárska platobná agentúra oznamuje príjemcom podpory z Programu rozvoja vidieka SR 2014 – 2022, že zverejnila Usmernenie Pôdohospodárskej platobnej agentúry č. 8/2017 k obstarávaniu tovarov, stavebných prác a služieb financovaných z PRV SR 2014 – 2020, aktualizácia č. 4.
Danú informáciu nájdete tu.
- usmernenie--8-v-znen-aktualizcie--4-bsz (docx, 72.88 Kb)
- usmernenie--8-v-znen-aktualizcie--4-sz (docx, 110.44 Kb)
- Príloha č 1 - Záznam z prieskumu trhu (docx, 36.15 Kb)
- Príloha č 2 - Dokumentácia z obstarávania do 10 000 Eur (docx, 38.21 Kb)
- Príloha č 3 - Výzvy na predkladanie ponúk od 10 000 Eur vrátane (docx, 25.23 Kb)
- Príloha č 4 - Žiadosť o zverejnenie na webovom sídle (docx, 25.02 Kb)
- Príloha č 5 - Záznam z vyhodnotenia ponúk od 10 000, - Eur vrátane (docx, 38.91 Kb)
- prloha--6-daje-z-obstarvania-excel (xlsx, 2207.82 Kb)
- Príloha č 7 (manuál k vyplneniu prílohy č 8 v exceli) (docx, 26 Kb)
- Príloha č 8 - Zoznam predkladanej dokumentácie pri obstarávaniach od 10 000,- Eur bez DPH vrátane s čestným vyhlásením (docx, 57.58 Kb)
- Príloha č 9 - (manuál k vyplneniu prílohy č 10 v exceli) (docx, 22.13 Kb)
- Príloha č 10 - Zoznam rozpočtových nákladov (xls, 37 Kb)
- Príloha č 11 - Oznámenie o výsledku obstarávania (docx, 22.43 Kb)
13.01.2022
Pôdohospodárska platobná agentúra oznamuje príjemcom podpory z Programu rozvoja vidieka SR 2014 – 2020, že zverejnila Usmernenie Pôdohospodárskej platobnej agentúry č. 8/2017 k obstarávaniu tovarov, stavebných prác a služieb financovaných z PRV SR 2014 – 2020, aktualizácia č. 3 vo verzii dodatku č. 2
- usmerenenia-8_3aktualizacia_dod_2_bsz (docx, 101.65 Kb)
- priloha 1_zaznam z prieskumu trhu (docx, 35.46 Kb)
- priloha 2_predlozenie dokumentacie z obstaravania do 5 000 a CV (docx, 34.72 Kb)
- priloha-3_vyzva-na-predkladanie-ponuk_5000_139000 (docx, 21.92 Kb)
- priloha 4_ziadost o zverejnenie na webovom sídle (docx, 23.23 Kb)
- priloha-5_zaznam-z-vyhodnotenia-ponuk_od5000_do139000 (docx, 30.45 Kb)
- priloha-6_vyzva-na-predkladanie-ponuk_139000 (docx, 26.51 Kb)
- priloha-7_zaznam z vyhodnotenia ponuk_od139000 (docx, 32.05 Kb)
- príloha 8_udaje z obstaravania (xlsx, 2207.91 Kb)
- príloha 8_udaje z obstaravania_popis (docx, 24.1 Kb)
- priloha 9_zoznam dokumentacie s cestnym vyhlasenim_5000_139000 (docx, 59.23 Kb)
- priloha 10_prehlad rozpoctovych nakladov (docx, 19.9 Kb)
- priloha 10_prehlad rozpoctovych nakladov (xls, 37.5 Kb)
- priloha 11_zoznam dokumentacie s cestnym vyhlasenim_od139000 (docx, 56.8 Kb)
- priloha 12_Oznamenie o vysledku obstaravania (docx, 21.91 Kb)
- usmerenenia-8_3aktualizacia_dod_2_sz (docx, 105.4 Kb)
25.10.2021
Pôdohospodárska platobná agentúra oznamuje príjemcom podpory z Programu rozvoja vidieka SR 2014 – 2020, že zverejnila Usmernenie Pôdohospodárskej platobnej agentúry č. 8/2017 k obstarávaniu tovarov, stavebných prác a služieb financovaných z PRV SR 2014 – 2020, aktualizácia č. 3 vo verzii dodatku č. 1
- Usmerenenia 8_3aktualizacia_BSZ (docx, 99.74 Kb)
- Usmerenenia 8_3aktualizacia_SZ (docx, 101.66 Kb)
- priloha 1_zaznam z prieskumu trhu (docx, 35.46 Kb)
- priloha 2_predlozenie dokumentacie z obstaravania do 5 000 a CV (docx, 34.72 Kb)
- priloha 3_vyzva na predkladanie ponuk_5000_139000 (docx, 21.69 Kb)
- priloha 4_ziadost o zverejnenie na webovom sídle (docx, 23.23 Kb)
- priloha 5_zaznam z vyhodnotenia ponuk_od5000_do139000 (docx, 30.26 Kb)
- priloha 6_vyzva na predkladanie ponuk_139000 (docx, 26.13 Kb)
- priloha 7_zaznam z vyhodnotenia ponuk_od139000 (docx, 30.95 Kb)
- príloha 8_udaje z obstaravania (xlsx, 2207.91 Kb)
- príloha 8_udaje z obstaravania_popis (docx, 24.1 Kb)
- priloha 9_zoznam dokumentacie s cestnym vyhlasenim_5000_139000 (docx, 59.23 Kb)
- priloha 10_prehlad rozpoctovych nakladov (docx, 19.9 Kb)
- priloha 10_prehlad rozpoctovych nakladov (xls, 37.5 Kb)
- priloha 11_zoznam dokumentacie s cestnym vyhlasenim_od139000 (docx, 56.8 Kb)
- priloha 12_Oznamenie o vysledku obstaravania (docx, 21.91 Kb)
18.10.2021
Usmernenie Pôdohospodárskej platobnej agentúry č. 8/2017 k obstarávaniu tovarov, stavebných prác a služieb financovaných z PRV SR 2014 – 2020, aktualizácia č. 3
Pôdohospodárska platobná agentúra oznamuje príjemcom podpory z Programu rozvoja vidieka SR 2014 – 2020, že zverejnila Usmernenie Pôdohospodárskej platobnej agentúry č. 8/2017 k obstarávaniu tovarov, stavebných prác a služieb financovaných z PRV SR 2014 – 2020, aktualizácia č. 3.
- Usmerenenia 8_3aktualizacia (docx, 95.69 Kb)
- priloha 1_zaznam z prieskumu trhu (docx, 35.58 Kb)
- priloha 2_predlozenie dokumentacie z obstaravania do 5 000 a CV (docx, 34.67 Kb)
- priloha 3_vyzva na predkladanie ponuk_5000_139000 (docx, 21.69 Kb)
- priloha 4_ziadost o zverejnenie na webovom sídle (docx, 23.23 Kb)
- priloha 5_zaznam z vyhodnotenia ponuk_od5000_do139000 (docx, 30.86 Kb)
- priloha 6_vyzva na predkladanie ponuk_139000 (docx, 26.13 Kb)
- priloha 7_zaznam z vyhodnotenia ponuk_od139000 (docx, 31.18 Kb)
- príloha 8_udaje z obstaravania (xlsx, 2207.91 Kb)
- príloha 8_udaje z obstaravania_popis (docx, 24.1 Kb)
- priloha 9_zoznam dokumentacie s cestnym vyhlasenim_5000_139000 (docx, 58.82 Kb)
- priloha 10_prehlad rozpoctovych nakladov (docx, 19.9 Kb)
- priloha 10_prehlad rozpoctovych nakladov (xls, 37.5 Kb)
- priloha 11_zoznam dokumentacie s cestnym vyhlasenim_od139000 (docx, 57.11 Kb)
- priloha 12_Oznamenie o vysledku obstaravania (docx, 21.91 Kb)
10.03.2021
Usmernenie Riadiaceho orgánu pre Program rozvoja vidieka SR 2014 – 2020 č. 6 k presunu finančných prostriedkov v rámci jednotlivých podopatrení PRV SR 2014 – 2020
Usmernenie Riadiaceho orgánu pre Program rozvoja vidieka SR 2014 – 2020 č. 6 k presunu finančných prostriedkov v rámci jednotlivých podopatrení PRV SR 2014 – 2020, vyhlasovaniu výziev na predkladanie žiadostí o NFP a ku kritériám pre výber projektov v rámci implementácie stratégie CLLD.
20.10.2020
Doplňujúce usmernenie PPA pre prijímateľov z PRV SR 2014 – 2020 v dobe trvania mimoriadnej situácie vyhlásenej v SR v súvislosti s pandémiou COVID -19
08.10.2020
Usmernenie č. 5 Riadiaceho orgánu pre Program rozvoja vidieka SR 2014 – 2020 k strednodobému hodnoteniu stratégie miestneho rozvoja vedeného komunitou
22.05.2020
• V súvislosti s mimoriadnou situáciou spôsobenou pandémiou COVID-19 bude PPA akceptovať predĺženie lehoty na predloženie dokladov z VO/O o dobu trvania tejto mimoriadnej situácie.
• Lehota na zverejnenie výzvy podľa bodu 3 písm. d) Metodického pokynu k zverejňovaniu výziev Obstarávateľov v rámci PRV SR 2014-2020 sa na webovom sídle PPA predlžuje z 3 na 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti o zverejnenie.
• Prijímatelia, ktorí z dôvodov zapríčinených alebo vyvolaných mimoriadnou situáciou v súvislosti s COVID-19 nemôžu dodržať termíny predkladania záverečných žiadostí o platbu stanovené v zmluve, si môžu uplatniť tzv. okolnosť vylučujúcu zodpovednosť.
V súvislosti s mimoriadnou situáciou spôsobenou pandémiou COVID - 19 PPA vychádza v ústrety prijímateľom podpory z Programu rozvoja vidieka SR 2014 – 2020 a poskytuje možnosť predĺženia lehôt k predloženiu dokladov z verejného obstarávania/obstarávania a k predloženiu záverečnej žiadosti o platbu. Spôsob oznámenia týchto skutočností prijímateľom na PPA a ďalšie podrobnosti administrovania sú predmetom zverejneného usmernenia.
Dňa 22.5.2020 - Aktualizácia doplňujúceho usmernenia PPA pre prijímateľov z PRV SR 2014 – 2020 v dobe trvania mimoriadnej situácie vyhlásenej v SR v súvislosti s pandémiou COVID -19
Aktualizácia sa týka prijímateľov podpory z Programu rozvoja vidieka SR 2014 – 2020 v rámci výzvy č. 9/PRV/15 na podopatrenie č. 6.1 Pomoc na začatie podnikateľskej činnosti pre mladých poľnohospodárov.
09.04.2020
• V súvislosti s mimoriadnou situáciou spôsobenou pandémiou COVID-19 bude PPA akceptovať predĺženie lehoty na predloženie dokladov z VO/O o dobu trvania tejto mimoriadnej situácie.
• Lehota na zverejnenie výzvy podľa bodu 3 písm. d) Metodického pokynu k zverejňovaniu výziev Obstarávateľov v rámci PRV SR 2014-2020 sa na webovom sídle PPA predlžuje z 3 na 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti o zverejnenie.
• Prijímatelia, ktorí z dôvodov zapríčinených alebo vyvolaných mimoriadnou situáciou v súvislosti s COVID-19 nemôžu dodržať termíny predkladania záverečných žiadostí o platbu stanovené v zmluve, si môžu uplatniť tzv. okolnosť vylučujúcu zodpovednosť.
V súvislosti s mimoriadnou situáciou spôsobenou pandémiou COVID - 19 PPA vychádza v ústrety prijímateľom podpory z Programu rozvoja vidieka SR 2014 – 2020 a poskytuje možnosť predĺženia lehôt k predloženiu dokladov z verejného obstarávania/obstarávania a k predloženiu záverečnej žiadosti o platbu. Spôsob oznámenia týchto skutočností prijímateľom na PPA a ďalšie podrobnosti administrovania sú predmetom zverejneného usmernenia.